forum » ROBOT Millennium » Parcie gruntu - BŁĄD
Autor

Parcie gruntu - BŁĄD

Chcąc przyłożyć obciążenie od parca gruntu na panel ściany fundamentowej, której górny poziom to 3,5m, dolny 0,00m wyskakuje mi komunikat o następującej treści: "Zdefiniowane obciążenia nie zostały przyłożone do ządnego z wybranych obiektów. Proszę sprawdzić poziom gruntu w stosunku do położenie obciążanych obiektów."
Spotkał się kto z Was z podobnym problemem ? Swoją konstrukcję zaczynałem od poziomu 0,00, definiuję grunt, pierwsza warstwa na poziomie 3,5m, kolejne i tak do 0,00m. Nadal to samo, nawet gdy definiuję grunt powiedzmy od 1m do 2m to też wyskakuje ten sam błąd. Probowałem zarówno w wersji 2014 jak i 2015. Potrzebuję pomocy w tej kwestii. Dziękuję z góry za pomoc

akos

Parcie gruntu - BŁĄD

Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że grunt występuje poniżej 0,00 a nie powyżej...

tog

bez tytulu

to bez znaczenia, w programie zadałem poziom najniższy 0,00 wzwyż. Na poziomie 3,5m zaczyna się I piętro i grunt nie moze zostac przylozony. Ktos cos podpowie ?

akos

bez tytulu

Skoro dolny poziom ściany to 0,00 m tzn. chyba, że ściana stoi na gruncie? To co w takim razie ma na nią przeć? Dolny koniec ściany powinien być pewnie liczbą ujemną w stosunku do poziomu 0,00

tog

bez tytulu

W rzeczywistości ta sciana jest ponizej poziomu terenu. Watpie by Robot mial problem z tym, ze tak zdefiniowalem pietro. Rownie dobrze grunt moglby byc ponad terenem i dzialac na panel ściany oporowej. Problem w tym, ze na mój panel nie da sie przylozyc parcia gruntu. Moglbys sprawdzić u siebie czy da rade? Parcie gruntu jest w zakladce obciążenia-obciążenia specjalne. Dzieki z gory za fatygę

macjar

bez tytulu

...funkcja działa bezzarzutu, może coś żle definiujesz...wstaw jakieś zrzuty

tog

bez tytulu

Wrzucam zrzuty z mojego Robota 2014:

[www.myimg.de]
[www.myimg.de]
[www.myimg.de]

gdybyś wpadł na coś daj mi znać, będę wdzięczny !

macjar

bez tytulu