forum » ROBOT Millennium » Zbrojenie teoretyczne
Autor

Zbrojenie teoretyczne

Witam, jestem początkującym użytkownikiem programu Robot. Mam do zamodelowania strop płytowo żebrowy. Zamodelowalam w programie płyte, a następnie chciałam wyliczyć zbrojenie teoretyczne. Podczas obliczeń pojawiło się okno z informacją, że "pręty zbrojenia prostopadłego w danym panelu nachodzą na siebie.Sprawdź poprawność przyjętych parametrów zbrojenia" Czy jest w stanie ktos wyjaśnić mi, co konkretnie mam zrobic?
[www.wrzucaj.org]

Iwan7777

bez tytulu

To się dzieje w przybadku ciękiej płyty i dużego otulenia.

dead_avis

bez tytulu

btw... płyta jest dramatycznie źle posiatkowana! ES 16cm x 210 cm !!!

ewul123

bez tytulu

Zdaje sobie sprawe z tego, ze jest zle posiatkowana, niestety projektując wg tutorialu z yt ciezko jest zrozumiec co z czego wynika. Rozumiem, ze powinnam zmienić podziały w zakladce-generacja siatki?

ewul123

bez tytulu

Czy jest ktos w stanie pomóc mi zaprojektowac tą płyte w takim stopniu, aby logicznie mozna było zwymiarowac zbrojenie?

dead_avis

bez tytulu

Patrząc na twój projekt. Zależy jaki masz mocny komputer.
Jak masz taki sobie to dla :
- trzech paneli między osiami 7-4 ustaw Podział1:10 Podział2:80
- trzech paneli między osiami 4-1 ustaw Podział1:80 Podział2:10
Używaj lokalnej generacji siatki!

Dla mocniejszego kompa, dla:
- trzech paneli między osiami 7-4 ustaw Podział1:20 Podział2:120
- trzech paneli między osiami 4-1 ustaw Podział1:120 Podział2:20

W książce Pana Starosolskiego, jeśli to dobrze zapamiętałem to do
odczytania ugięć na sprawdzanym kierunku jest dobrze mieć 20 ES.
Stąd ta moja opcja drugiego podziału. Tylko że wtedy ES jest tak
dużo że słaby komp zamuli...

forum » ROBOT Millennium » Zbrojenie teoretyczne