Gwarantem wysokiej jakości dostarczanego przez nas wsparcia są wyspecjalizowane zespoły inżynierskie.
Zapewniamy komfort użytkowania posiadanego oprogramowania, poprzez sprawną pomoc merytoryczną
od momentu instalacji, poprzez konfigurację, na zaawansowanych poradach projektowych kończąc.

Reagujemy na bieżące potrzeby naszych Klientów i dostarczamy rozwiązania, które w sposób długofalowy
wpływają na oszczędność czasu oraz zwiększenie efektywności.

  • Hotline Podstawową formą wsparcia technicznego jest „Hotline”. Na naszej „Gorącej Linii” można uzyskać pomoc przy rozwiązaniu problemów związanych ...

    więcej >>
 
  • Serwis Premium Usługa Serwis podstawowy jest przeznaczona dla Klientów chcących zagwarantować sobie zwiększony komfort i bezpieczeństwo korzystania ...

    więcej >>
 
  • Serwis VIP Wiedza ekspercka, nabyta w trakcie realizacji różnorodnych projektów inżynierskich sprawia,
    że jesteśmy gotowi wesprzeć naszych Klientów przy najbardziej skomplikowanych ...

    więcej >>
 
  • Vademecum Zapraszamy do zapoznania się z praktycznymi poradami opracowanymi przez naszych inżynierów z Działu Wsparcia Technicznego ...


    więcej >>
 
   


Zobacz nasze promocje
Zapraszamy do zapoznania
się z aktualnymi promocjami
więcej >>

Kontakt z Działem Handlowym
Odpowiemy na wszystkie
Państwa pytania
więcej >>

Bądź na bieżąco
zapisz e-mail >>
 

Pokaż Referencje Referencje Robobat

Firma Robobat Polska sp. z o.o. informuje, że na swojej stronie www używa plików cookies, w celu usprawnienia działania witryny. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.